kurs: kwiatek

 

kurs na kwiatek Agnieszki Latarni 4

 

kurs:

kwiatuszek

autor:

prof. n. scrap.

Agnieszka “Latarnia morska”

 

Potrzebne produkty:

  • kremowe kwiatki Latarnia Morska – 3 duże hortensje i 1 mała
  • tusz jasnobrązowy Latarnia Morska
  • ćwiek z kryształkiem Latarnia Morska
  • nożyczki

 kurs na kwiatek Agnieszki Latarni 1

 

Wszystkie kwiatki lekko cieniujemy z wierzchu tuszem – lekko naciskamy opuszkiem kciuka na poduszeczkę z tuszem i pocieramy palcem płatek.

 

kurs na kwiatek Agnieszki Latarni 2

 

Jedną dużą hortensję zostawiamy w całości, w pozostałych kwiatkach tniemy płatki nożyczkami, w cienkie paseczki (ok. 5-6 na jednym płatku), mniej więcej do 3/4 głębokości płatka.

Pocięte płatki mierzwimy.

kurs na kwiatek Agnieszki Latarni 3 

 

Tak przygotowane płatki składamy w stosik: na sam spód duża hortensja bez pociętych płatków, na nią dwie hortensje z pociętymi płatkami i na sam wierzch mała hortensja też z pociętymi płatkami. Przez całość przekładamy ćwiek i odginamy nóżki pod spodem kwiatka. Spięte płatki mierzwimy jeszcze wg uznania, aż osiągniemy zadowalający efekt.

kurs na kwiatek Agnieszki Latarni 4



12 odpowiedzi na “kurs: kwiatek”

  1. doris pisze:

    bardzo pomysłowy tuning kwiatków:)

  2. matkawariatka pisze:

    Śliczny ten kwiatek :) Na pewno przećwiczę to :)

  3. milqin pisze:

    Dziekuje za kurs, juz sie zainspirowalam 😀

  4. caro pisze:

    Świetny kursik a efekt świetny i wcale nie tak trudny do osiągnięcia (sprawdzone organoleptycznie)

  5. Dona pisze:

    Przećwiczyłam, zrobiłam i jestem zachwycona efektem :) Serdecznie dziękuję za kursik, a tak ogólnie to uwielbiam Akademię i sklepik :)

  6. Agnieszka pisze:

    Tylko szkoda, że tych kwiatków nie mogę się już doszukać od jakiegoś czasu w ofercie sklepu. Ale jak nie te to inne – pomysł do zaadaptowania! Dla chcącego nic trudnego… Dziękuję Akademii za niewyczerpane źródło pomysłów!
    Pozdrawiam

  7. Agnieszko, jeśli śledzisz blog sklepu scrap.com.pl to możesz tam znaleźć informację, że wkrótce znowu będą dostępne, i na dodatek w nowych kształtach i kolorach.

  8. Rossella pisze:

    i never mind this method! Thanks

  9. That’s a crackerjack answer to an interesting question

  10. I have a couple of bank cards – a visa and mastercard debit type card. Is that what you used, or you got your card as strictly a credit card in TH? I don’t want to buy from a Thai site, I’d rather go straight through Amazon.Thanks for the info – we’ll try using our Visa debit card and see if it works.

  11. Well, that happened to me recently and it turned out the guy was deaf, so you never know! But more likely he was grumpy and uninspired. Should I sign up for mom 2.0 next year? Sounds like so much fun!

  12. 嚴格說來,世界上本來就沒有正確的東西。所謂「正確」的數學充其量也只是比較主流的公設系統。當Kris批評國文教育使用權威、考試嵌制思想時,其實數學教育也做了同樣的事。我們在大考不能使用18進位,不能用9b0a12c3e6d7f54up8數序,不能用=代表加總,用*代表相等,也不能在回答「樹上10隻鳥,開槍打死1éš»,還剩幾隻?」時回答「0éš»」。教育本來就是在主流系統的脈絡下進行,因而考試上的錯本來就不是絕對錯。然而在實務上,只要沒特別約定,人們都會預設套用主流系統;一個人如要使用非主流系統,他應該事先給出足夠的解釋。所以,如果從上下文看不出「狠厲害」有啥特別意涵,國文老師當然可基於主流系統,認定該學生是不懂或手誤,並且基於教育目的予以糾正。如果該學生用「ç‹ 」的確想傳達特殊含意,或者能說明「ç‹ 」的確可與「很」通用(證明他並非不懂或手誤),他大可事後向老師解釋,我相信理性的國文老師都會接受的:)

Napisz odpowiedź